Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2011 18:23 - Любов
Автор: danetka Категория: Други   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
2



 За тези, който са с разбито сърце или са все още влюбени!!!

- Защо все избирам теб като винаги страдам ?

- Прекалените разочарования 
 ни затварят сърцето ... но пък ни отварят 0читe!

- Но е само мечта, ти си с друга сега и как боли реалността!

- Как боли да стоя отстрани и да гледам как ти си с нея . . . 

- Едва когато се докоснеш до истинското , разбираш колко фалшиво и незначително е било всичко останало !

- Той е хубав , но е с нея !

- Вече няма НАС , има отделно ТИ и отделно АЗ ! 

- Какво направи с мен да мисля аз за теб нощ и ден ! ? 

- Всичко в теб така ме привлича , както никога преди . . .

- До вчера ми казваше "Ти си моята най - добра приятелка" , 
а сега като ме видиш едно "здравей" не казваш и тва му било приятелка хах ;]

- Истинският мъж никога не е с истинска жена ,
защото истинската жена никога не приема от първият път , а истинският мъж никога не предлага втори път .

- И най - добрия да си , все още влюбена съм ! И най - добрия да си , все още негова съм !!

- Не ме обичай , не заслужавам . Ти си прекрасен , а аз какво ти давам ?

- Как да ти кажа , че те искам и ми липсваш , като вече няма значение ? !

- Това , че съм сама , не означава , че съм самотна !

- Вече нямам силата да си сложа изкуствената усмивка на лицето . . .

- И някой ден ще те боли , ще търсиш мен и ще крещиш .
 Някой ден ще питаш ти , къде съм аз и къде сгреши ...

- Защо пак в грешния се влюбих ?

- Как боли да стоя отстрани и да гледам как ти си с нея . . .

- И пак обличам черните си дрехи, да скрия моето щастие от всеки, от страх че много хора ще завидят, 
ако до теб усмихната ме видят И пак не смея много да се радвам, от страх че ще си тръгнеш и ще страдам и в мислите единствено изричам Обичам те, безумно те Обичам!

- Дали аз закъснях или времето бързаше?
Дали аз закъснях или всичко бе сън? Отшумя като приказка, каквото ни свързваше. Отшумя като празничен звън ...

- Най - силното ми оръжие -- моите приятели !Но не мога вече ! Нека тя да ти прости . По - щастлив ли беше ? По - щастлив ли от преди ?








 


Тагове:   сърце,   момиче,   мечти,   момче,   разбито,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danetka
Категория: Други
Прочетен: 14328
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031